تداوم شتابان ابتلا به کرونا ویروس؛

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۸۸ مورد جدید ابتلا درطی شبانه روز گذشته استان خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۸۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان تا ۳۰ فروردین ۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۸۸ مورد جدید ابتلا درطی شبانه روز گذشته  استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پوربا ابراز نگرانی از روند افزایشی ابتلا به کرونا ویروس در استان گفت: موارد جدید ابتلا به تفکیک شهرستان های استان به ترتیب در اهواز ۶۲ مورد، حمیدیه ۶ مورد، آبادان ۵ مورد، خرمشهر و دزفول هر کدام ۳ مورد؛ اندیمشک، هویزه و دشت آزادگان هر کدام ۲ مورد و شهرستان های رامشیر، کارون و هندیجان هر کدام نیز یک مورد بوده است که با شناسایی این ۸۸ مورد تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان به ۱۵۴۸ مورد افزایش یافت.

احسان پور از فوت ۴ نفر هم خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته؛ ۴ نفر از بیماران مبتلا جان خود را از دست داده تا فوت شدگان به ۱۵۳ نفر برسد.

او در خصوص امار بیماران بستری بیان کرد: در حال حاضر ۱۹۵ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون ۱۲۰۰بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان با اشاره به تداوم سیر افزایشی ابتلا به کروناویروس تاکید کرد: از مردم می خواهیم هنگام حضور در خارج از خانه اصول بهداشتی و مراقبتی را بیش از پیش رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار