در گفت‌وگو با پانا

حسین بادامکی: برای تصمیم‌گیری درباره آینده لیگ برتر باید منتظر فیفا باشیم

پرسپولیس این فصل هم شانس اول قهرمانی است

تهران (پانا) - هافبک سابق پرسپولیس معتقد است درباره آینده لیگ برتر پس از و اینکه رقابت‌های این فصل تعطیل شود یا ادامه پیدا کند، تنها فیفا باید تصمیم‌گیری کند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حسین بادامکی: برای تصمیم‌گیری درباره آینده لیگ برتر باید منتظر فیفا باشیم

حسین بادامکی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت لیگ برتر ایران و اظهار نظرهای مختلف درباره ادامه یا تعطیل شدن این رقابت‌ها با توجه به تعطیلی طولانی مدت ناشی از شیوع کرونا ویروس گفت: این موضوع چیزی نیست که تنها مختص به فوتبال ایران باشد و تقریبا تمام کشورهای جهان درگیر با کرونا هستند و فوتبال‌شان تعطیل شده است. درباره اینکه چه تصمیمی گرفته شود باید منتظر ماند و دید که تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا چه خواهد بود و کشوری نمی‌تواند به صورت مستقل تصمیم‌گیری کند.

وی ادامه داد: در فضای فعلی که در ایران شاهد هستیم هر کسی سعی می‌‎کند موضعی را اتخاذ کند که به نفع تیمش باشد و به همین علت اگر تصمیم داخلی درباره لیگ گرفته شود حرف و حدیث درباره آن پیش می‌آید. در نتیجه ما هم باید برای تعیین تکلیف در انتظار فیفا باشیم. البته با فعل و انفعال‌هایی که رخ داده است، تفکر حاکم بر فیفا این است که که مسابقات لیگ‌ها تمام شود و هیچ کدام از لیگ‌ها نیمه تمام نماند اما شاید به برگزاری ادامه دیدارها، تقویم فصل آینده تغییر کند و آغاز فصل آینده با تغییر روبرو شود.

بادامکی در ادامه درباره تداخل احتمالی مسابقات با یکدیگر در صورت آغاز مجدد رقابت‌ها در خرداد ماه گفت: فکر می‌کنم فیفا باز هم تاریخ برخی از دیدارهایش را تغییر دهد تا مسابقات این فصل لیگ‌ها بدون مشکل تمام شود و فشردگی پیش نیاید.

سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: تیم وضعیت خوبی دارد و با توجه به اختلاف خوبی که با تیم رده دوم دارد، در این فصل هم شانس اول قهرمانی است. پرسپولیس این فصل تیم خوبی دارد و در کنار کادر فنی و مدیریت خوبی که دارد، نوع بازی هم بهتر شده و باعث شده که نتیجه‌گیری بهتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار