حسین بادامکی در گفت‌وگو با پانا

گل گهر سیرجان حریف آسانی برای پرسپولیس نیست

کار برای ششمین قهرمانی پرسپولیس سخت‌تر شده است

تهران (پانا) - کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است دیدار این تیم مقابل گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر دیداری سخت برای قهرمان فوتبال ایران خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۵۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
گل گهر سیرجان حریف آسانی برای پرسپولیس نیست

حسین بادامکی در گفت‌وگو با پانا درباره تقابل پرسپولیس مقابل گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر که عصر امروز در سیرجان برگزار خواهد شد، گفت: «بازی فوق‎العاده سختی در انتظار پرسپولیس است. تیم‌هایی که امیر قلعه‌نویی سرمربی آن بوده همیشه خوب بازی کرده‌‍اند. گل گهر بازیکنان و امکانات خوبی دارد و اگر آن 7 امتیاز از این تیم کسر نشده بود، الان بالای جدول در بین مدعیان بودند اما باز هم با همین وضعیت که در میانه جدول حضور دارند، حریفی سخت برای پرسپولیس خواهند بود.»

وی درباره اضافه شدن رامین رضائیان به پرسپولیس و چگونگی عملکرد دو خرید تاجیکستانی این تیم گفت: «رامین که پیش از این در پرسپولیس بوده و با فضای تیم آشنایی کامل دارد و خیلی زود خودش را در تیم جا می‌اندازد اما دو بازیکن تاجیکستانی به مرور بهتر خواهند شد و نیاز به زمان دارند تا کاملا با تیم هماهنگ شوند، در همین بازی مقابل آلومینیوم اراک وحدت هنانوف در دفاع وسط عملکرد خوبی داشت ولی هنوز هر دو بازیکن برای بهتر شدن جا دارد و در آینده بهتر هم خواهند شد.»

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیست و یکم گفت: «طبیعی است تیمی که پنج دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده باشد برای ششمین قهرمانی کار سختی خواهد داشت و همه تیم‌ها با تمام توان مقابل این تیم به میدان خواهند رفت. در این فصل پرسپولیس مشکلاتی زیادی داشته و تا همین دو هفته پیش درگیر مسائل مدیریتی و باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بود. به تازگی تیم کمی آرامش پیدا کرده و تاثیر این موضوع را هم در بازی‌های اخیر مقابل نساجی و آلومینیوم اراک به خوبی دیدیم.»

بادامکی در پایان درباره مباحث مطرح شده پیرامون سرباز شدن دو بازیکن استقلال و احتمال به تعویق افتادن سربازی آنها گفت: «بازیکنی که سرباز است باید به تیم نظامی برود و این قانون همیشه برای همه فوتبالیست‌ها بوده است. امیدوارم اگر قرار است معافیت با تعویقی در بحث سربازی این دو بازیکن باشد از راه قانون انجام شود اما اگر بخواهند به خاطر یک تیم شرایطی خاص قائل شوند، عدالت نیست. پیش از این برای پرسپولیس هم پیش آمده بود که در نیم فصل بازیکنان اصلی تیم سرباز شدند و به سربازی رفتند. یادم می‌آید زمانی که همین آقای آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتور بود، امید عالیشاه و احمد نورالهی را از پرسپولیس گرفتند؛ کسی هم بهانه نیاورد و تیم به کار خودش ادامه داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار