دستورکار کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری؛ 3 وزیر مهمان بهارستان هستند

تهران (پانا)‌- دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در نخستین هفته اردیبهشت‌ماه 99 اعلام شد که بر این اساس وزرای اقتصاد، صمت و کار در هفته جاری مهمان خانه ملت هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دستورکار کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری؛ 3 وزیر مهمان بهارستان هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس شورای اسلامی، دستور کار جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری به شرح زیر است:

طرح اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشور اعاده شده از شورای نگهبان و طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی اعاده شده از سوی شورای نگهبان روز سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود.

همچنین در کمیسیون اقتصادی در روز سه‌شنبه قرار است لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری - صنعتی، اصلاح محدوده سه منطقه آزاد تجاری - صنعتی (اعاده شده از شورای نگهبان) و طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی (اعاده شده از شورای نگهبان) مورد بررسی قرار گیرد.

در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم در همین روز آثار و تبعات ویروس کرونا بر امنیت داخلی و خارجی با حضور مسئولین ذی ربط مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

همچنین کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها امروز طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت و درمان در روز دوشنبه ضمن ادامه بررسی راهکارهای مقابله با ویروس کرونا، راهکارهای برخورداری کادر پزشکی و پرستاری که در مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند از مزایای قانون جامع ایثارگران و نیز اصلاح قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر را بررسی خواهد کرد.

جلسه کمیسیون کمیسیون صنایع و معادن رور سه‌شنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مشکلات ناشی از شیوع کرونا در نظام تولیدی کشور را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

در کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ هم امروز گزارش نظارتی در موضوع آثار اقتصادی کرونا به صورت ویدئو کنفرانس و در روز دوشنبه پیشنهادات گزارش نظارتی در موضوع آثار اقتصادی کرونا به صورت ویدئو کنفرانس بررسی می‌شود. همچنین در همین کمیسیون و روز چهارشنبه بررسی طرح اصلاح مواد (1) و (7) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهار قانون اساسی و جمع‌بندی و تصویب گزارش نظارتی در موضوع آثار اقتصادی کرونا با حضور وزیر امور اقتصادی و دارائی و سازمان‌های مربوطه در دستور کار خواهد بود.

در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در روز سه‌شنبه مسائل مربوط به افزایش قیمت و عدم تامین به موقع نهاده‌های دامی و همچنین مشکلات صنعت طیور کشور با حضور مسئولین وزارت جهاد کشاورزی (معاون امور تولیدات دامی، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام، معاون سازمان دامپزشکی) وزارت صنعت، معدن و تجارت (معاون بازرگانی داخلی، مدیرکل دفتر ارزیابی، تامین ، توزیع و تنظیم بازار) بانک مرکزی و نمایندگان اتحادیه و انجمن‌های مربوطه در دستور بحث و بررسی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار