امام جمعه ابرکوه :

مجلس وقتی خانه ملت است که نمایندگان، قدرت دفاع از حقوق ملت را داشته باشند

ابرکوه (پانا) - امام‌جمعه ابرکوه گفت: علی‌رغم وعده‌هایی که برای جلوگیری از گران شدن قیمت کالاها و خدمات عمومی به مردم داده شد، شاهد افزایش قیمت در کشور هستیم و مسؤولین کشوری باید پاسخگوی مصالح ملی باشند.

کد مطلب: ۹۷۴۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مجلس وقتی خانه ملت است که نمایندگان، قدرت دفاع از حقوق ملت را داشته باشند

امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دستور رهبر، مبنی بر پرداخت دیه و توجه به خانواده‌های آسیب دیده در جریان حوادث اخیر، اظهار کرد: این اقدام موجب تفقد برای مردم شد تا شهروندانی که بدون داشتن نقش در آشوب‌ها در میانه درگیری‌ها جان باختند و یا آسیب دیدند حمایت شوند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در ادامه با اشاره به فرایند ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان باید توانمندی و تخصّص و کاردانی کافی داشته باشند تا بتوانند به مردم خدمت کنند .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه افزود: نامزدها وامدار طیف و گروه سیاسی و مالی و اقتصادی نباشند و جیبی برای منافع مادّی و دنیایی ندوخته باشند .

وی اظهار کرد: مجلس وقتی خانه ملّت است که نمایندگان قدرت دفاع از حقوق ملّت را داشته باشد و حاضر باشند منافع و مصالح شخصی خود را فدای ملّت کنند و زیبنده نظام و پشت و پناه محرومین باشند .

حسینی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی حقوق بشر ( ۱۹ آذر ) تصریح کرد: دانشجویان و مردم ما بلکه ملت های جهان می دانند و با چشم خود می بینند که حقوق بشر ابزاری برای امریکا و غرب و همچون تیغی در دست زنگی مست است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار