معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد:

پیاده سازی و اجرای شبکه آموزشی "شاد" با جدیت تمام در دوره آموزش متوسطه

کرمان(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در دومین نشست ستاد استانی آموزش و پرورش استان برای پیشگیری از بیماری کرونا در سال جدید گفت: پیاده سازی و اجرای شبکه آموزشی "شاد" باید با جدیت تمام در دوره آموزشی متوسطه اول و دوم هم دنبال شود.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیاده سازی و اجرای شبکه آموزشی "شاد" با جدیت تمام در دوره آموزش متوسطه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد حبیب اللهی با اشاره به لزوم حضور کادر اداری مدارس در محل کارشان با رعایت همه اصول بهداشتی و طبق مصوبات ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا گفت: مدرسه، ماموریت‌هایی دارد که همه‌ی آن‌ها را در خانه و از طریق فضای مجازی نمی‌توان انجام داد و این موضوع نقش حضور کادر اداری مدارس را پررنگ تر می کند.
وی با بیان گستردگی، اهمیت و ضرورت پیاده سازی شبکه آموزشی "شاد" گفت: این شبکه آموزشی تقویت و تبدیل به کلاس درس شده، هرچند ممکن است در طول اجرا شاهد تنگناها و ضعف‌هایی هم باشیم که بایستی گزارش شود تا عیوب آن رفع شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حین کار در محیط شبکه "شاد"، آموزش های مجازی به روال قبل هم باید تداوم داشته باشد و نباید متوقف شود.
حبیب‌اللهی تاکید کرد: فرآیند یاددهی - یادگیری باید در استان تکمیل شود و تاکید بر این است که هیچ بخشی از محتوای کتاب های درسی حذف نشود.
وی گفت: سامانه طراحی شده توسط کارشناسان اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان با نام fs.kermanedu.ir ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه آموزش‌های غیربرخط است، به این ترتیب که از سرگروه های آموزشی خواسته شده حجم باقیمانده از کتاب را تدریس کنند تا به صورت فیلم آموزشی در این سایت بارگذاری شود که در این صورت ما به صورت متمرکز با یک بانک آموزشی بسیار غنی به صورت فیلم آموزشی از کتاب های درسی مواجهیم که در شرایط اضطرار احتمالی آینده هم کاربرد دارد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شبکه آموزشی شاد ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تبدیل تهدید به فرصت دارد که به لطف الهی و تلاش همه فرهنگیان استان به بهترین شکل ممکن محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار