اعلام نحوه ثبت‌نام الکترونیکی برای تامین اقلام حفاظت فردی

تهران (پانا) - اطلاعیه لزوم ثبت نام کلیه سازمان‌ها، ارگان‌ها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک‌های پزشکی برای صدور حواله اقلام مذکور در سامانه ttac.ir اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نحوه ثبت‌نام الکترونیکی برای تامین اقلام حفاظت فردی

به گزارش وبدا، مهندس محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک های پزشکی) جهت صدور حواله اقلام مذکور ملزم به ثبت اطلاعات سازمان و واحد خود در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی هستند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به شرح زیر است:

قابل توجه کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک های پزشکی)

نحوه ثبت‌نام الکترونیکی برای تامین اقلام حفاظت فردی

نظر به اهمیت شفاف سازی نحوه توزیع و مصرف اقلام حفاظتی و لزوم تامین این اقلام برای کلیه متقاضیان غیردانشگاهی از قبیل موسسات درمانی، دستگاه های دولتی، ارگان ها، نهادها، کارخانجات تولیدی و... ؛ بدین وسیله به اطلاع می رساند، متقاضیان مذکور از روز شنبه 1399/01/30 ملزم به ثبت اطلاعات درخواست خود بصورت الکترونیکی در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی به آدرس https://statisticsreports.ttac.ir/PublicDashboard می باشند.

یادآور می شود هرگونه درخواست حواله اقلام حفاظتی از تاریخ 1399/02/02 صرفاً به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود و هرگونه درخواست کتبی غیر قابل رسیدگی می باشد.

متقاضیان می توانند جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات خود می توانند با پشتیبان سامانه با شماره تلفن 09050491093 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار