کارکنان ادارات قزوین در طرح کمک مومنانه پیشقدم شوند

قزوین (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه پیشقدم شوند تا بتوان گام‌های بلندی برای کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا برداشت.

کد مطلب: ۱۰۳۶۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کارکنان ادارات قزوین در طرح کمک مومنانه پیشقدم شوند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: با توجه به آسیب دیدن اقشار مختلف اجتماعی از بیماری کرونا، روحیه ایمانی و اخلاقی ایجاب می‌کند که با توجه به آموزه‌های اسلامی و تاکیدات دینی به یاری این افراد بشتابیم.

وی با بیان اینکه برخی اقشار از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون درآمدی نداشته یا حتی شغل خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: شرایط پیش رو یک آزمون الهی است که کارمندان و شاغلان دولتی در ادارات باید با پیشقدم شدن در طرح کمک مومنانه سربلند از آن خارج شوند.

حبیبی تصریح کرد: هر کارمند دولتی می‌تواند با اختصاص یک یا ۲ روز از حقوق خود برای کمک به اقشار آسیب دیده در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه شرکت کرده و به سهم خود در این جریان نقش آفرینی کند.

معاون سیاسی استاندار قزوین به نقش بسیج در شناسایی اقشار آسیب دیده و نیازمند در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حجم این کار گسترده بوده و شناسایی افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده به مدیریت منسجم نیاز دارد، نهاد بسیج به لحاظ داشتن پایگاه‌های متعدد در نقاط مختلف استان می‌تواند در این ماموریت مشارکت کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مردم، خیران، سمن‌ها، گروه‌ها، بازار، اصناف، احزاب و واحدهای تولیدی در این مدت با کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حوزه اقلام و تجهیزات بهداشتی به کادر درمان و پزشکی و نیازمندان حماسه بزرگی خلق کردند و ادامه این راه نیازمند همت جمعی همه جامعه است.

گفتنی است، کمک مومنانه طرحی است که مقام معظم رهبری در پیام نیمه شعبان خود با هدف کمک به اقشار آسیب دیده در حوزه کرونا مطرح فرمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار