فدراسیون فوتبال ایران برای ویلموتس دردسرساز شد؛ خبری از تیم جدید نیست

تهران (پانا) - مارک ویلموتس که قصد داشت تیم جدیدش را انتخاب کند، برای عقد قرارداد با این تیم باشگاهی اروپایی با ممنوعیت بزرگی روبرو شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فدراسیون فوتبال ایران برای ویلموتس دردسرساز شد؛ خبری از تیم جدید نیست

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از فسخ قرارداد عجیب با فدراسیون فوتبال ایران، پس از چند ماه خانه‌نشینی قصد داشت یکبار دیگر به فوتبال حرفه‌ای اینبار در سطح باشگاهی برگردد اما با مشکل بزرگی روبرو شده است.

طی روزهای گذشته رسانه‌های ترکیه‌ای خبر داده بودند که مارک ویلموتس مورد توجه باشگاه فنرباغچه قرار گرفته است و حتی روز گذشته رسانه‌های معتبری مانند فاناتیک و ملیت مدعی شده بودند توافق قطعی بین ویلموتس و فنرباغچه صورت گرفته است و به علت همین قطعی بودن ماجرای حضور ویلموتس در ترکیه بود که سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی پیشنهاد پیوستن به آنتورپ در لیگ برتر بلژیک را رد کرد.

اما در حالی که به نظر می‌رسید طی روزهای آینده قرارداد ویلموتس با فنرباغچه امضا شود، مدیران این تیم پس از استعلام از فیفا به سرمربی بلژیکی اعلام کرده‌اند امکان عقد قرارداد با او برای نشستن روی نیمکت تیم‌شان از نظر قانونی فراهم نیست و در صورت بستن قرارداد باشگاه فنرباغچه از سوی فیفا با محرومیت و جریمه نقدی روبرو خواهد شد.

ماجرای ممنوعیت عقد قرارداد فنرباغچه و مارک ویلموتس طبق اخباری که امروز رسانه‌های ترکیه‌ای " تکویم و فوتو اسپور " منتشر کرده‌اند به علت شکایتی است که فدراسیون فوتبال ایران بدنبال فسخ قرارداد یکطرفه مارک ویلموتس از این سرمربی بلژیکی انجام داده و این شکایت هنوز در فیفا جریان دارد.

براساس قوانین فیفا به علت در جریان بودن شکایت فدراسیون فوتبال ایران از مارک ویلموتس، تا زمان صدور حکم نهایی این سرمربی اجازه عقد قرارداد با هیچ تیمی را نخواهد داشت و برای پیوستن یه تیم جدیدش تنها دو راه پیش‌رو دارد. ویلموتس برای رفتن به تیم جدید یا باید در انتظار صدور حکم از سوی فیفا باشد که مشخص نیست با بحران کرونا ویروس چه زمانی انجام شود و یا اینکه رضایت فدراسیون فوتبال ایران را جلب کرده تا فدراسیون فوتبال به صورت رسمی به فیفا اعلام کند از شکایتش منصرف شده است تا نام ویلموتس از لیست ممنوعیت‌های فیفا خارج شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار