خبر خوب برای پدیده استقلالی؛ سرمربی سابق تیم ملی ایران به نیمکت تیم مطرح اروپایی نزدیک شد

تهران (پانا) - سران باشگاه فنرباغچه در تلاش هستند تا برای ادامه رقابت‌های این فصل سوپر لیگ ترکیه از حضور سرمربی سابق تیم ملی ایران سود ببرند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
خبر خوب برای پدیده استقلالی؛ سرمربی سابق تیم ملی ایران به نیمکت تیم مطرح اروپایی نزدیک شد

با گذشت 40 روز از جدایی ارسون یانال سرمربی فنرباغچه، سران این تیم هنوز نتوانسته‌اند جانشین خوبی برای سرمربی ترکیه‌ای پیدا کنند، البته آنها خوش شانس بودند که شیوع کرونا ویروس باعث شده تا سوپر لیگ ترکیه وارد تعطیلات اجباری شود.

سایت ملیت ترکیه که یکی از مطرح‌ترین رسانه‌ای این کشور محسوب می‌شود، امروز در خبری کوتاه مدعی شد که سران باشگاه فنرباغچه در تلاش هستند تا با مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران برای سرمربی‌گری تیمشان به توافق برسند و این مربی باتجربه را برای ادامه کار روی نیمکت بنشانند.

اینکه پیشنهاد فنرباغچه به ویلموتس چقدر جدی است فعلا مشخص نشده و این باشگاه و شخص ویلموتس واکنشی به خبر منتشر شده نشان نداده‌اند اما در صورت حضور او در ترکیه، بهترین اتفاق ممکن برای اله‌یار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه رخ خواهد داد. صیادمنش یکی از مهاجم‌هایی بود که در زمان سرمربیگری ویلموتس در تیم ملی ایران مورد اعتماد سرمربی بلژیکی بود و به اردو دعوت می‌شد و حضور ویلموتس ممکن است روزهای خوب رسیدن به ترکیب را برای مهاجم جوان سابق استقلال همراه بیاورد.

فنرباغچه تا پایان هفته بیست و ششم با کسب 40 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است و باید برای کسب سهمیه اروپا مبارزه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار