آغاز پویش اطعام مهدوی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

کمیته امداد در کنار سفره‌های سحرگاهی و افطاری نیازمندان حضور دارد

بجنورد (پانا) -مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای«طرح هم سفره» در قالب پویش اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان برای اطعام نیازمندان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش اطعام مهدوی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به مشکلات بوجود آمده به دلیل ویروس کرونا گفت: هم اکنون بخش عمده‌ای از افراد منبع درآمد ندارند و به نوعی از کار افتاده شده و دچار مشکلات معیشتی شدند. بر این اساس و پیرو فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پویش اطعام مهدوی توسط کمیته امداد راه‌اندازی شده است که در قالب آن غذاهای طبخ شده با حفظ کرامت ولی نعمتان با رعایت مسائل بهداشتی و به صورت گرم در محلات و مناطق محروم با همکاری گروههای جهادی و داوطلب توزیع می شود.
مدیر کل کمیته امداد از اعلام آمادگی خیران، موسسات خیریه، مراکز طبخ غذا و آحاد مردم برای پیوستن به رزمایش بخشش ایرانیان خبر داد و خاطرنشان کرد: در هر شهرستان حداقل یک مرکز اطعام مهدوی به برکت نام حضرت بقیه‌الله (عج) اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهند داد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه کمیته امداد در کنار سفره‌های سحرگاهی و افطاری نیازمندان حضور خواهد داشت، ادامه داد: خیرین و نیکوکاران و مراکز طبخ غذا که نیت اطعام محرومان و نیازمندان را در ماه ضیافت الهی دارند می توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری مراجعه و هماهنگی لازم برای شرکت در این رزمایش معنوی داشته باشند.
الهی راد با اشاره به دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اجرای طرح هم سفره با هدف اطعام نیازمندان گفت: ۸۵ مرکز نیکوکاری در استان فعال هستند و در رزمایش بخشش ایرانیان به میدان آمدندکه مردم سخاوتمند استان می توانند کمک های خود را به این مراکز اهدا کنند.
وی با بیان این که شماره کارت ۰۶۱۰ - ۵۰۰۳ - ۹۹۷۹ - ۶۰۳۷ برای این موضوع پیش بینی شده است گفت هموطنان با کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* نیز می توانند در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار