هم‌زمان با سراسر کشور؛

اولین آشپزخانه اطعام مهدوی در زنجان افتتاح شد

زنجان (پانا) - به‌منظور حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا اولین آشپزخانه اطعام مهدوی با حضور مدیرکل کمیته امداد تجمعی از هیئت عامل مراکز نیکوکاری در استان زنجان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین آشپزخانه اطعام مهدوی در زنجان افتتاح شد

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در آیین افتتاح اولین آشپزخانه اطعام مهدوی در زنجان گفت: پیام ماه مبارک رمضان، پیام انسان‌سازی است، پیامی که همه به میهمانی خدای متعال دعوت می‌شوند و یکی از کارهای خیر مردم استان کمک به نیازمندان در قالب اطعام و افطاری و سبدهای معیشتی به نیازمندان است.
وی با بیان اینکه امسال 313 آشپزخانه به نیابت از یاران حضرت مهدی، در سراسر کشور ایجاد می‌شود، افزود: سهم استان زنجان 5 آشپزخانه است که در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان برای تهیه و توزیع حداقل 50 هزار غذای گرم در ماه رمضان فعالیت خواهند کرد.
صفری گفت: اولین آشپزخانه اطعام مهدوی امروز سه‌شنبه (۲ اردیبهشت) هم‌زمان با سراسر کشور وبِ همت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) افتتاح شد و قرار است این مرکز علاوه بر توزیع روزانه 5 هزار غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا بیش از یک هزار سبد معیشتی نیز به خانواده‌های نیازمند با حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی اقدام نماید.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران گفت: شماره کارت 0374-0000-9979-6037 برای دریافت کمک‌های مردمی در رزمایش ملی بخشش ایرانیان در قالب مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به این امر مهم اختصاص‌یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار