با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان انجام شد

رونمایی از بسته های آموزشی یادگیری، ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی مناطق محروم استان کرمان

کرمان(پانا) - طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از بسته های آموزشی یادگیری مهارت محور، ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم استان کرمان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از بسته های آموزشی یادگیری، ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی مناطق محروم استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از بسته های یادگیری مهارت محور، ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم استان کرمان رونمایی شد.

احمد اسکندری نسب در آیین رونمایی از این بسته‌ها از توزیع ۳۰ هزار بسته آموزشی یادگیری محور، ویژه مناطق دوردست استان تاکنون خبر داد و افزود: این بسته های یادگیری بین بیش از ۶۲ هزار دانش‌آموز مناطق محروم استان در مرحله دوم توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: این بسته های آموزشی مهارت محور به همت سرگروه های آموزشی در حوزه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان تهیه و تدوین شده است.

اسکندری نسب بر پیگیری، نظارت و ارزیابی از روند آموزشی تمام دانش‌آموزان به صورت فردی و گروهی تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های مجازی و آموزشی مهارت محور، مدرسه به مدرسه در راستای تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری بررسی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی سامانه انحصاری آموزش و پرورش" شاد" بیان کرد: خوشبختانه این شبکه آموزشی نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری دارد و به طور قطع تمامی دانش آموزان ابتدایی از آن استفاده می کنند.

اسکندری نسب گفت: در راستای پیگیری و تسهیل آموزش مجازی دانش آموزان، ۱۵ مدرسه مجازی در استان کرمان فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار