روایت جهاد گران عرصه تعلیم و تربیت;

ابتکار معلم سیرجانی در روزهای کرونایی

"کرمان(پانا) - امین پورفخرآبادی" دبیر ریاضی متوسطه اول با وجود تعطیلی مدارس در مدرسه خود، کلاس را محل ضبط تدریس دروس روزانه و هفتگی خود قرار داده و درس‌های هفته را ضبط کرده و پس از اتمام کلاس، درس ضبط شده را با هزینه شخصی به لوح های فشرده یا فلش منتقل کرده و تحویل دانش‌آموزانش به در منازل می‌دهد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار معلم سیرجانی در روزهای کرونایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، امین پور فخرآبادی این معلم فداکار کرمانی از شهرستان سیرجان می گوید: هر چند مدارس تعطیل است، اما آموزش و یادگیری تعطیل نیست و لازم است با ابتکار و خلاقیت و روش‌های مختلف فرایند یاددهی یادگیری را دنبال کرد تا دانش‌آموزان از تحصیل عقب نمانند و در یادگیری آنها اختلال ایجاد نشود.
فخرآبادی که برای تدریس ریاضی از شیوه‌های جدید و خلاقانه استفاده می کند، افزود: من متوجه شدم خیلی از دانش‌آموزان امکانات آموزش از طریق فضای مجازی را ندارند، پس تصمیم به ضبط تدریس و تحویل به دانش‌آموزان گرفتم که نتیجه خوبی هم داده است و امروز دانش‌آموزانم همانند کلاس حضوری، دروس را خوب یاد گرفتند.
این معلم خوش‌ذوق سیرجانی ادامه داد: هر چند آموزش در فضای مجازی به زیرساخت‌هایی نیاز دارد اما در شرایط فعلی معلمان با ساده‌ترین امکانات می‌توانند از هر طریقی که شده اجازه ندهند جریان آموزش دچار وقفه شود و دانش آموزان از علم و دانش عقب بمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار