مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

ضرورت نیاز مناطق 24 گانه در نقل و انتقالات درون استانی مورد توجه باشد

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در نخستین جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان گفت: ضرورت و میزان نیاز مناطق در نقل و انتقالات درون استانی لحاظ شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نیاز مناطق 24 گانه در نقل و انتقالات درون استانی مورد توجه باشد

ابراهیم محمدی در نخستین جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان تاکید کرد: به علت رعایت موارد بهداشتی و سلامت همکاران ، طراحی فرایندی که موجب کاهش رجوع و رفت و امد فرهنگیان محترم به ادارات باشد یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: در صورت وجود جابجایی در سازماندهی نیز تمهیداتی به کار گرفته شود که تجمعات به حداقل برسد.

محمدی اظهار کرد: رفع دغدغه های مردم و حرکت در این مسیر مورد توجه همه کارکنان ستادی باشد تا بتوانیم آرامش نسبی را همواره در این بخش داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با تاکید بر اهمیت ساماندهی نیروی انسانی و عوامل آموزشی از کارگروه توسعه مدیریت استان به عنوان رکن اصلی برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی یاد کرد.

وی خواستار فعال بودن کمیته سرمایه انسانی به صورت منظم و هفتگی و راهبری اجرای برنامه توسعه سنواتی شد و گفت: مدنظر قرار دادن شاخصهای تفاهم نامه نیروی انسانی از جمله نسبت دانش آموز به معلم و نسبت دانش آموزان مشمول به کارکنان تخصصی پشتیبانی و سایر موارد به عنوان دور نمای ساماندهی نیروی انسانی هستند.

وی با بیان اینکه داشتن نگرش فرابخشی به موضوع ساماندهی از ویژگیهای ضروری اعضای کمیته سرمایه انسانی می باشد افزود: زمانبندی فعالیت های برنامه توسعه سنواتی و ساماندهی با فرض شروع سال تحصیلی در اول شهریور ماه طراحی شود.

وی اظهار داشت : راهکار های اجرایی مصوب و شیوه نامه تهیه شده تا اردیبهشت ماه به مناطق ارسال شود تا برنامه توسعه سنواتی عملیاتی شود.

این نشست با ارائه پیشنهادات وراهکارهای معاونان و اعضای جلسه به اتمام رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار