مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی تاکید کرد:

التزام مجموعه آموزش و پرورش استان به اصول فاصله گذاری اجتماعی

ارومیه (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، این مجموعه ضمن التزام به اصول فاصله گذاری اجتماعی برای ارائه خدمت به آحاد جامعه آمادگی کامل دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
التزام مجموعه آموزش و پرورش استان به اصول فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرروش استان آذربایجان غربی، مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان صبح امروز از محل درمانگاه فرهنگیان، هسته گزینش، مدیریت آموزش و پرورش استثنائی استان، مدیریت ناحیه یک ارومیه و سازمان دانش آموزی استان بازدید کردند.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید ضمن تقدیر از کادر درمانی و بهداشتی اظهار کرد: با حفظ اولویت سلامت، باید همه تدابیر لازم با رعایت پروتکل های بهداشتی برای پاسخگویی به مطالبات و کارهای اداری ضروری مردم اتخاذ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: سلامت مردم، اولویت نخست کشور به شمار می رود، اما اشتغال، تولید و کسب و کار در سالی که به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده نیز باید مد نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: فعالیت ادارات در این استان طبق مصوبات ملی ستاد مبارزه با کرونا با حضور دو سوم کارمندان هر اداره و دستگاه اجرایی ادامه پیدا می‌ کند.

محمدی، با اشاره به رویکرد «آموزش تعطیل نیست» ابراز کرد: در این مدت همکاران آموزشی و مدیران مدارس با استفاده از ظرفیت فضای مجازی شیوه های نوین وخلاقانه ای در برقراری ارتباط با دانش آموزان حتی چهره به چهره و آموزش آینده سازان انقلاب اسلامی به کار گرفتند که هر کدام در نوع خود جالب توجه بود و حکایت از عزم جزم و عشق معلمین استان در تربیت کودکان و نوجوانان این خطه می کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار