توزیع اقلام بهداشتی بین ایثارگران قزوینی ادامه دارد

قزوین (پانا) - توزیع اقلام بهداشتی بین ایثارگران استان قزوین تا زمانی که شر ویروس منحوس کرونا از کشور کم شود، با اولویت جانبازان شیمیایی و پرخطر و والدین معظم شهدا ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اقلام بهداشتی بین ایثارگران قزوینی ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اولین جلسه شورای معاونین در سال 1399، به تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، گفت: امیدوارم سال جاری که شروع آن با چالش اساسی شیوع ویروس کرونا رقم خورده، سالی پر از خیر و برکت برای همکاران و خدمتگزاران خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر باشد.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان بنیاد در توزیع 3279 بسته اقلام بهداشتی بین ایثارگران، افزود: تهیه و توزیع این بسته‌ها پس از شیوع ویروس کرونا به ویژه در ایام تعطیلات عید توسط همکاران نشان می‌دهد کارکنان بنیاد خدمت به ایثارگران را نه فقط وظیفه اداری، بلکه تکلیف ذاتی خود می‌دانند، هر چند این ادای دین و تکلیف در مقابل ایثار، صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا و ایثارگران ناچیز است.

حقایق‌پور با تشریح فعالیت‌های انجام شده در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: توزیع اقلام بهداشتی بین ایثارگران استان تا زمانی که شر این ویروس منحوس از کشور کم شود، با اولویت جانبازان شیمیایی و پرخطر و والدین معظم شهدا ادامه دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سلامت کارکنان بنیاد نیز همانند ایثارگران بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: از امروز طرح حضور دو سوم کارکنان در بنیاد اجرا می‌شود و یک سوم کارمندان دیگر با تعریف فعالیت‌های مربوطه به دور کاری می‌پردازند تا خللی در خدمت به جامعه بزرگ ایثارگری پیش نیاید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به وصیت‌نامه شهید مجید صدیقها، گفت: این دوران همانند دیگر دوران‌ها، موقتی و گذرا است، اما خوشا به حال کسانیکه علاوه بر صبر و پایداری در مصایب و مشکلات، تلاش می‌کنند به دیگران نیز کمک و یاری برسانند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن ثواب الهی کار پرستاران و پزشکان، افزود: از زحمات و ایثارگری‌های شبانه‌روزی جامعه پزشکی و کادر درمانی بیمارستان‌ها که در خط مقدم جبهه‌ی مبارزه با ویروس کرونا هستند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ در این جلسه هر یک از اعضا در رابطه با نحوه تعریف فعالیت‌های دورکاری برای یک سوم پرسنل، اجرای طرح ورزش در خانه برای ایثارگران، تهیه اقلام بهداشتی برای ایثارگران با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی، ممنوعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های خارجی، جمع‌بندی عملکرد سال 1398، ارایه برنامه‌های پیشنهادی سال جاری، رعایت توصیه‌های بهداشتی در محیط اداری و اجرای طرح تماس تلفنی به جای طرح سپاس در ایام ماه مبارک رمضان بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاسِ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از زحمات ابوالفضل انصاری کارشناس روابط عمومی به عنوان کارمند نمونه بنیاد استان قزوین در سال 1398 تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار