واگذاری کارگروه تخصصی بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری‌ها به آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد(پانا) - رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی از واگذاری کارگروه تخصصی بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری های دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری کارگروه تخصصی بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری‌ها به آموزش و پرورش خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، رضا کشتی دار رئیس اداره سلامت و تندرستی این اداره کل گفت: مدیریت کارگروه تخصصی بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری های دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی سپرده شد.

وی افزود: کمیته سیاستگذاری و راهبری حوزه سلامت و تندرستی توسط سرپرست جدید دفتر سلامت به همراه پنج کارگروه متشکل از تمامی استان های کشور طراحی و تشکیل شد.

کشتی دار در ادامه هدف از تشکیل این کارگروه ها را هم افزایی و مشارکت کلیه استان ها در اجرای برنامه ها و فعالیت های حوزه سلامت و تندرستی و در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ماموریت این حوزه در تامین، حفظ و ارتقاء سلامت دانش آموزان و همکاران بلاخص در این برهه از زمان که پاندمی بیماری کرونا ویروس می باشد، بیان کرذ.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن هفته سلامت که از یکم اردیبهشت ماه آغاز می شود، این کارگروه ها می توانند با هم اندیشی و ارائه راه کارهای مناسب در برگزاری مجازی این هفته و مقابله با بیماری کرونا نقش به سزایی داشته باشند. همچنین در این هفته از زحمات مراقبین سلامت و سفیران سلامت دانش آموزی که در پویش ملی هر دانش آموز یک سفیر سلامت شرکت کردند، قدردانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار