رخشانی‌مهر: سامانه مکانیابی دقیق مدارس برای ساماندهی فضاهای آموزشی آماده شده است

تهران (پانا) - جلسه جمع‌بندی عملکرد ادارات کل استان‌ها و تبیین دقیق برنامه‌های راهبردی در سال ۹۹ با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: سامانه مکانیابی دقیق مدارس برای ساماندهی فضاهای آموزشی آماده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، جلسه ویدئوکنفرانسی جمع بندی عملکرد مدیران کل استانی با حضور مهراله رخشانی‌مهر و معاونان ستادی برگزار شد.

در این جلسه رکوعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت، سید مهدی حسینی نیا مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و خیبر بیدارپور سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌ها ضمن تبیین سیاست‌ها و اولویت‌های این سازمان در حوزه عملکردی خود برای سال ۹۹ به سوالات مدیران کل استان برای انجام این امور پاسخ دادند و بر اجرای صحیح و به موقع کارها تاکید داشتند.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور توجه به اولویت‌های سازمان و سیاست‌های راهبردی در سال ۹۹ را مورد توجه قرار داد و گفت: اولویت‌هایی مانند توجه به توسعه مشارکت‌های مردمی، تفکیک روابط عمومی از بخش توسعه مشارکت‌ها و تقویت این دو بخش، استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، استقرار سیستم مکان‌یابی همچنین تحویل پروژه‌های حیات طیبه مورد توجه قرار گرفت.

رخشانی‌مهر گفت: سامانه مکانیابی دقیق مدارس برای ساماندهی فضاهای آموزشی آماده شده است که ملزم به اجرای آن در استان‌ها هستیم و باید در ادارات کل تابعه هم این مهم در اولویت قرار گیرد و ما زیرساخت‌های لازم آن را در ستاد فراهم کردیم.

او با تاکید بر جمع آوری صحیح اطلاعات و تبیین درست داده‌ها برای روند اجرایی کارها بیان کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران را همین موضوع در نظر گرفتم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به موضوع تحویل پروژه‌های حیات طیبه در استان‌های سراسر کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و توافقات انجام شده در نظر گرفتیم تا تمام استان‌ها این پروژه‌ها را تا مهر ۹۹ تحویل دهند و بر این موضوع نظارت خواهم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار