رخشانی‌مهر در جلسه عملیاتی شدن بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی؛

طرح "آجر به آجر" انقلابی در مدرسه‌سازی به‌پا می‌کند

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس طرح "آجر به آجر" را بااهمیت دانست چراکه انقلابی در مدرسه‌سازی به‌پا می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح "آجر به آجر" انقلابی در مدرسه‌سازی به‌پا می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، یکی از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان در سال 99، تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی است که در این راستا طرح بسته تحولی آن طی ماه‌های اخیر(سال 98) تدوین شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در این جلسه با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی کاری است که مستقیم با توسعه علم و دانش و آینده فرزندان این سرزمین ارتباط دارد، گفت: اعتقاد دارم هر چقدر در این زمینه در بین اقشار مختلف مردم فرهنگ‌سازی کنیم، باز هم جای کار دارد.

رخشانی‌مهر همچنین به بیان اهمیت نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و قدرت شبکه‌های اجتماعی پرداخت و افزود: یکی از راهکار‌های مهم اجرایی شدن بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی، استفاده از برنامه‌های مختلف تلویزیونی پرمخاطب و تبیین همه جانبه این موضوع است. برای تدوین این بسته تحولی از مشاوره‌های اساتید دانشگاه و متخصصین حوزه فرهنگ و رسانه بهره گرفتیم و برای اجرائی شدن آن نیز از بستر شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های تلویزیونی و چهره‌های تاثیرگذار مردمی، هنرمندان و.... استفاده خواهیم کرد.

او ادامه داد: طرح "آجر به آجر" برای توسعه مشارکت همه اقشار مختلف مردم تدوین شده است که با جذب هزینه‌های بسیار اندک مردمی، انقلابی در مدرسه‌سازی به پا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار