تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ٣١ فروردین

تهران (پانا) - مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ترافیک، از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا پایان فروردین ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ٣١ فروردین

بر اساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عمار سعیدیان فر با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده و نظر به اینکه بسیاری از خبرنگاران در شرایط موجود( شیوع ویروس کرونا) دورکار شده‌اند و نتوانسته‌اند برای دریافت معرفی‌نامه و مدارک مورد نیاز خود به محل کار، مراجعه کنند، درخواست زمان بیشتری برای ثبت‌نام داشتند، از این رو خبرنگاران تا پایان ٣١ فروردین ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خبرنگاری خود در سامانه «تهران من» اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ترافیک گفت: تاکنون حدود پنج هزار خبرنگار برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیط، در سامانه تهران من، ثبت‌نام کرده اند.

سعیدیان‌فر بار دیگر تاکید کرد: خبرنگاران متقاضی کارت بلیط مترو نیز، دقت داشته باشند که باید در سامانه تهران من در مهلت تعیین شده( ٣١ فروردین ماه ) ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: دوستان خبرنگار در نظر داشته باشند که ٣١ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران بوده و مهلت اعلام شده بار دیگر تمدید نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار