رسولی: شهرداری تهران از حیث مالی نفس‌های آخر را می‌کشد

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد شهرداری تهران از حیث مالی نفس‌های آخر را می‌کشد و نیاز است که در توزیع منابع حاکمیتی و فرابخشی به شهرداری هم توجه شود.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
رسولی: شهرداری تهران از حیث مالی نفس‌های آخر را می‌کشد

سیدحسن رسولی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران بعد از ارائه گزارش رییس ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا در استان تهران، اظهار کرد: آقای زالی، برخلاف آنچه فرمودید که انسجام و هماهنگی در ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا قابل لمس است به نظر می‌رسد این ستاد دچار بحران بوده و این موضوع یکی از نقاط ضعف جدی اداره کشور در شرایط فعلی است.

وی ادامه داد: صدای غیر واحدی از مدیریت بحران به گوش می‌رسد و مردم احساس بی‌پناهی می‌کنند و حس می‌کنند کسی بالای سرشان نیست.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تاکید کرد: شهرداری تهران از حیث مالی نفس‌های آخر را می‌کشد، با توجه به کاهش شدید منابع درآمدی اگر توزیع بخشی که مدنظر آقای روحانی و وزیر بهداشت در منابع مالی ادامه داشته باشد، با کمال تاسف در روزهای آینده مجبور هستیم به دلیل خالی بودن جیب این خدمات را ادامه ندهیم. خواهش می‌کنم در توزیع منابع حاکمیتی و فرابخشی، به شهرداری هم توجه داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار