ذائقه دانش‌آموزان را از حالت تئوری به مهارت‌محوری تعییر دهیم

کلات(پانا) - اولین جلسه شورای آموزش و پرورش کلات با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش کلات و جمعی از مسئولان و اعضای این شورا با رعایت اصول و موازین بهداشتی، با سه دستور کار آموزش‌های‌مجازی، تعیین‌ تکلیف‌ املاک‌ مازاد و هفته‌ گرامیداشت‌ مقام‌ معلم، در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ذائقه دانش‌آموزان را از حالت  تئوری به مهارت‌محوری  تعییر دهیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات، رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک سال جدید، سیاست های آموزش و پرورش را متناسب با نام گذاری سال ۹۹ به عنوان #جهش_تولید توسط رهبر انقلاب دانست و گفت: ما باید در دستگاه تعلیم و تربیت ذائقه دانش آموزان را از حالت تئوری به مهارت‌محوری تغییر دهیم و به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی، بهره وری بالا و اثر بخشی باشیم و ارتباط آنها با محیط کسب و کار را افزایش دهیم.

او در ادامه به تشریح دستورات کار جلسه پرداخت و بیان کرد: متاسفانه در بحث آموزش‌های مجازی، یکی از مشکلاتی که در شهرستان داریم عدم وجود زیر ساخت‌های مناسب در زمینه اینترنت است و برای رفع برخی از این مشکلات بسته‌های مناسب با محتوای آموزشی مطلوب در اختیار دانش آموزان روستاها و مناطق عشایری قرار داده ایم.

او افزود: در راستای آموزش های مجازی همکارانمان گروه‌هایی را در فضاهای مجازی تشکیل داده اند که به خوبی به ارائه مطالب، اشتراک گذاری ویدئو های آموزشی و مطالب درسی می پردازند و اشکالات دانش آموزان را رفع می‌کنند.

پروانه در ادامه به موضوع املاک مازاد و غیر قابل استفاده آموزش و پرورش پرداخت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات، به ادامه فعالیت های عمرانی در ایام تعطیلی مدارس اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه به دلیل ویروس منحوس کرونا مدارس تعطیل است، ولی پروژه های عمرانی ما به خوبی در حال پیشرفت هستند.

او در پایان از اداراتی که با آموزش و پرورش کلات همکاری های لازم را داشته اند قدردانی و تشکر‌ کرد.

در ادامه‌ ناصری، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش کلات در این جلسه ضمن تبریک سال جدید، دستگاه آموزش و پرورش شهرستان را یکی از اداراتی دانست که در راستای مقابله با ویروس کرونا همکاری و اقدامات بسیار ارزنده و شایسته ای را در سطح شهرستان انجام داد.

او افزود: موضوع ویروس کرونا را باید بسیار جدی بگیریم و مسائل بهداشتی را رعایت کنیم.

ناصری اقداماتی را که در این زمینه در شهرستان کلات صورت گرفت، فراتر از دستورالعمل‌های استانی و کشوری عنوان کرد و گفت: مساله کرونا نباید برای مردم عادی شود. آمار هایی‌که اعلام می شود باید دقیق باشد و شفافیت‌های لازم صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان کلات در ادامه جلسه سلامت مردم را بسیار مهم دانست و بیان کرد: شرایط کشور به نحوی است که نباید موضوع را سهل گرفت، ویروس کرونا به ما‌ نکات خوبی را یاد داد و باید از این شرایط درس بگیریم چرا که همه انسانیم و در محضر خداوند به یک اندازه جایگاه داریم.

او ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش کلات در زمینه آموزش‌های مجازی و عملکرد مناسب در مواجهه با ویروس کرونا گفت: در ایام هفته معلم برنامه‌هایی در خور فرهنگیان و مطلوب برگزار می شود.

در ادامه‌ جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و بعد از اتمام جلسه از محل پروژه احداث آموزشگاه ۶ کلاسه شهید دکتر باهنر بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار