فرماندار اسلامشهر: مردم با رعایت الزامات بهداشتی در کاهش شیوع کرونا ویروس از نقش موثری برخوردارند

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار، معاون فنی و عمرانی، مدیران ادارات ، بخشداران، مدیر شبکه بهداشت و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: مردم با رعایت الزامات  بهداشتی در کاهش شیوع کرونا ویروس از نقش موثری برخوردارند

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:شیوع ویروس کرونا تأثیرات مخرب بر اقتصاد کشورها در سطح بین المللی دارد که در اقتصاد کشور ما اتفاقات خاصی را نشان نمی دهد.

او در ادامه افزود: شیوع کرونا ویروس در جوامع برای آینده ایجاد وحشت کرده و این یک امر طبیعی است که در کشور ما با تصمیمات کلان دولت و مسئولین از جمله استاندار تهران تدابیر خوبی اندیشیده شده و ادامه داد، در شهرستان اسلامشهر نیز با همکاری خوب اداره صمت، اتاق اصناف، تعزیزات، اداره مالیات، بخشداران، شهرداران و شبکه بهداشت اقدامات خوب و پیشگیرانه در راستای تأمین مایحتاج عمومی و بالا بردن سطح بهداشت مردم اجرا شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: اما واقعیت این است که تقریبا از حالا به بعد باید نگران مایحتاج عمومی باشیم و برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و بعضی مراکز تولیدی تا پایان سال نود و هشت و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیلی داشتند و تا بیست و سوم فروردین 99 تعطیل خواهند بود و باید با بازگشایی این مراکز براساس پروتکل های وزارت بهداشت نظارت دقیق در سطح شهرستان داشته باشیم.

مرسلپور خاطرنشان کرد: مردم با رعایت الزامات بهداشتی و قانونی در کاهش شیوع کرونا ویروس از نقش موثری برخوردارند. دولت برای بیماران خدمات می دهد، ولی مردم باید با رعایت بهداشت خود را گرفتار نکنند و در رابطه با اصناف نیز گفت: دولت و مسئولین با طرح‌ها و برنامه های خود و رصد اطلاعات به فکر اصناف هستند، ولی مشکلات به مرور زمان حل خواهد شد.

سپس فاطمه تاجیک مسئول شبکه بهداشت شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی از توزیع مناسب اقلام بهداشتی در داروخانه های شهرستان گفت و افزود: در شرایط کنونی تهیه ماسک مشکل مهمی است که به دلیل اینکه اولویت توزیع ماسک برای کادر درمانی بیمارستانها و مراکز درمانی است، در شهرستان با کمبود مواجه هستیم.

در ادامه مسئولین ادارت صمت، اتاق اصناف، دامپزشکی، مالیات و بخشدار احمدآباد مستوفی در سخنانی به بیان برنامه ها و مشکلات خود در شهرستان اسلامشهر پرداختند و به مواردی از جمله، مناسب بودن وضعیت میوه، نبودن کمبود کالا، نگرانی از وارد نشدن برنج هندی و تایلندی در آینده، گرانی حبوبات و مواد شوینده، خطر شیوع آنفلوانزای پرندگان و کشتار اجباری مرغداریها و برداشتن اقساط از حساب فرد و ضامن در بانکها اشاره کردند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار