پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه در پیامی مشترک زادروز فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به عموم جوانان شهرستان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام تبریک مشترک مسعود مرسلپور فرماندارو حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهربه شرح ذیل است:

یازدهم شعبان المعظم فرخنده سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان‌نامگذاری شده است وحضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار ، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است و جوانان ما به تاسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل دشمن متجاوز بعثی ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان است که در ۴۱ سال گذشته هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسیده و امروزه با تکیه بر استعداد و توانمندیهای جوانان شاهد رشد و بالندگی میهن اسلامی هستیم .

شهرستان اسلامشهر نیز از جوانان مستعد، توانمند و شایسته ای برخوردار است که این جوانان بارها در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی، هنری و... افتخار آفرین بوده اند که کسب دو سهمیه المپیک آتی در ماه گذشته توسط دو ورزشکار پرافتخار اسلامشهر بیانگر توانمندی و شایستگی قابل توجه جوانان شهرستان است.

بدینوسیله ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به عموم جوانان فهیم شهرستان اسلامشهر، برای همه آینده سازان ایران اسلامی از درگاه ایزد متعال سربلندی و سرافرازی روزافزون و توفیق در تمام مراحل زندگی مسئلت می نماییم. امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با عنوان «جهش تولید» نام گذاری شده، با همت جوانان برومند اسلامشهر زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر شهرستان در عرصه های مختلف را بیش از گذشته فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار