رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان :

تجهیز بیمارستانهای گیلان به دستگاه اکسیژن‌ساز

رشت (پانا) -دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تجهیز بیمارستان های رازی رشت، انزلی و جدیدالاحداث تالش به دستگاه اکسیژن ساز اعلام کرد تجهیز بیمارستانهای الزهرا رشت، لاهیجان، رودسر و لنگرود به اکسیژن‌ساز نیز در دست اقدام است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز بیمارستانهای گیلان به دستگاه اکسیژن‌ساز

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به عزم مستحکم دانشگاه علوم پزشکی گیلان در استقرار تجهیزات و امکانات بهداشت و درمان اظهار کرد: با توجه به کمبود های قابل توجه در گیلان به لحاظ امکانات زیرساختی درمان و بهداشت لازم است تلاش ها در این زمینه افزایش پیدا کند.

وی با تقدیر از مساعدت های ویژه مقام عالی وزارت و سازمان برنامه و بودجه کشور، افزود: در ایام شیوع کرونا و کفاف ندادن زیرساختهای درمان با توجه به شناور بودن جمعیت گیلان، دولت تصمیم بر استقرار تجهیزات و امکانات بهداشت و درمان در گیلان گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه باید برای داشتن جامعه ای سالم زیرساخت بهداشت و درمانی کافی وجود داشته باشد، گفت: تجهیزات و امکانات بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی گیلان نسبت به سال ها و حتی ماه های گذشته رشد فزاینده ای را داشته که قابل تقدیر است.

سالاری با اشاره به تجهیز مراکز درمانی گیلان به دستگاه های همچون اکسیژن‌ساز، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سه دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستانهای گیلان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دو دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان رازی و‌ یک دستگاه در بیمارستان جدید تالش راه اندازی شده، گفت: برای تهیه و‌ نصب این دستگاه ها مجموعا حدود پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر اکسیژن ساز بیمارستان انزلی نیز در حال نصب است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجهیز بیمارستان های لاهیجان، رودسر، لنگرود و الزهرا رشت را نیز در دست اقدام دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار