دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخگویی به آزمایش های تشخیصی کرونا در کشور پیشرو است

شیراز(پانا)- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز بررسی اقدامات مجموعه سلامت فارس در مقابله با کروناویروس، از پیشرو بودن این دانشگاه در پاسخگویی آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخگویی به آزمایش های تشخیصی کرونا در کشور پیشرو است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر مهرزاد لطفی با اشاره به اینکه آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در فارس با تمام ظرفیت به صورت شبانه‌روزی فعال هستند، گفت: پاسخگویی به آزمایش‌ها و نمونه‌گیری‌های انجام شده، ظرف ۲۴ ساعت انجام می‌شود که این موضوع در کشور بی‌نظیر است.

دکتر لطفی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نه تنها پاسخگوی نمونه‌گیری‌های مربوط به کرونا در شیراز، بلکه پاسخگوی دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب پنج جنوب کشور بوده و با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌های خود به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازد.

معاون آموزشی دانشگاه و رییس کارگروه علمی مبارزه با کروناویروس نیز ضمن تبیین اقدامات پیش‌بینی شده در مراکز آموزشی درمانی، درباره از سرگیری خدمات درمانی الکتیو، گزارشی ارایه داد.

معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، از برگزاری نشست‌های مشترک معاونت درمان دانشگاه با سازمان نظام پزشکی شیراز و انجمن دندان‌پزشکی شیراز، با هدف برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار