فیفا قانون شماره یک فوتبال المپیک 2020 را تغییر داد

تهران (پانا) - فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های صعود کرده به المپیک 2020 اعلام کرد که قانون شماره یک این رقابت‌ها برای کمک به تیم‌های تغییر کرده است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فیفا قانون شماره یک فوتبال المپیک 2020 را تغییر داد

شیوع کرونا ویروس در سطح جهان باعث شد تا هفته گذشته کمیته بین‌المللی المپیک با هماهنگی دولت ژاپن، مسابقات المپیک 2020 را که قرار بود تابستان امسال برگزار شود، لغو کرده و به سال 2021 منتقل کند.

قانون شماره یک فیفا برای برگزاری مسابقات فوتبال در المپیک مربوط به محدودیت سنی این مسابقات است و فیفا رده سنی زیر 23 سال را برای حضور در المپیک انتخاب کرده است اما برگزار نشدن المپیک در سال 2020 باعث شد تا این سوال برای تیم‌های صعود کرده ایجاد شود که آیا باید بازیکن‌هایی که در سال 2021 از سن 23 سالگی عبور می‌کنند را از لیست خود کنار بگذارند؟

امروز فدراسیون جهانی فوتبال در سایت رسمی خود اعلام کرد که با تصمیم این فدراسیون، محدودیت سنی حضور در المپیک 2020 تغییر کرده و حداکثر سن برای حضور در این رقابت‌ها 24 سال خواهد بود تا تیم‌های مشکلی برای تغییر لیست خود نداشته باشند. البته مانند گذشته هر تیم مجاز است تا در لیست خود از 3 بازیکن بزرگسال هم استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار