رضا شکاری: قول می‌دهم در انتخابی المپیک موفق شویم

تهران (پانا) - مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران از انگیزه بالایی بازیکنان این تیم برای راهیابی به المپیک 2020 خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۹۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رضا شکاری: قول می‌دهم در انتخابی المپیک موفق شویم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، رضا شکاری در مورد اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید در قطر گفت: باید از آقای استیلی و کادر ایشان همچنین فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که واقعاً بهترین امکانات و شرایط را در این اردو فراهم کردند. همه چیز فوق‌العاده است و بچه‌ها با تمرکز و روحیه بسیار خوبی در تمرینات کار می‌کنند.

شکاری افزود: شب گذشته یک بازی درون تیمی داشتیم که انگیزه رقابت بالایی بین همه اعضای تیم وجود داشت و هیچ‌کس نمی‌خواست بازنده باشد. به نظر من کادر فنی این انگیزه و روحیه جنگندگی را به تیم منتقل کرده و انرژی بسیار خوبی بین بچه‌ها وجود دارد. در بازی درون تیمی تمام نفرات کار را جدی گرفته بودند و قطعاً در بازی‌های دیگر از این هم جدی‌تر و بهتر بازی می‌کنند. این انگیزه را آقایان استیلی، پیروانی، شاهرودی و امامی‌فر به تیم منتقل کرده‌اند و بچه‌ها با روحیه و جنگنده کار می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: بعضی تیم‌ها شرایطی را رقم می‌زنند که هیچ‌کس انتظار ندارد و من باور دارم این تیم امید از همان تیم‌هاست. تیمی که می‌تواند فراتر از انتظارات شگفتی‌ساز شود و عملکردی متفاوت داشته باشد. من هم مثل آقای استیلی و اعضای کادر قول می‌دهم بچه‌ها با تمام وجود می‌جنگند و با دعای خیر مردم ان‌شاءالله در بازی‌های تایلند هم موفق می‌شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار