کرونا فرصتی برای توجه به زیرساخت های مجازی آموزش و پرورش است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه کرونا فرصتی برای توجه به زیرساخت های مجازی آموزشی است، گفت معلمان ما می توانند با برنامه ریزی مناسب از فرصت های فضای مجازی در همه ابعاد مختلف تربیتی بهره ببرند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کرونا فرصتی برای توجه به زیرساخت های مجازی آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، جلسه شورای پرورشی در خصوص تولید دستورالعمل و محتوای پرورشی به منظور استفاده در مدرسه (شاد) با حضور مدیرکل آموزش وپرورش در معاونت پرورشی برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نگاه کارشناسی هر حوزه به تهدیدات، عنوان کرد: باید با نگاه صحیح به فضای مجازی فرصت های بی نظیری از دل تهدید خلق کنیم و رشد علمی و پیشرفت در سختی ها و تهدیدات حاصل می شود.

حسنعلی اصغری معلم خلاق را پیشگام مقابله با تهدیدات آموزشی دانست و تاکید کرد: می توانیم با ارتقای سطح دانش در حوزه آموزش های فضای مجازی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. این فرصت بهترین زمان برای معلمان خلاق و مبتکر است تا در بستر های جدید آموزش روشها و تجربیات خود را در اختیار همکاران قرار دهند.

وی افزود: معلمان ما می توانند با برنامه ریزی مناسب از فرصت های فضای مجازی در همه ابعاد مختلف تربیتی بهره ببرند ، در سختی ها است که خلاقیت و ابتکار شکل می گیرد.

او شناسایی آسیب های مجازی را اولین قدم برای حضور دانش آموزان در بستر آموزش مجازی دانست و گفت: در مواجه با فضای مجازی لازم است به آسیب ها، تهدیدها و فرصت های آن توجه همزمان داشته باشیم و برای کسانی که دغدغه آموزش از این طریق را دارند یک محیط امن وایمن فراهم آوریم.

اصغری استفاده از ظرفیت‌های انسانی را از عوامل پیشرفت هر مجموعه ای عنوان کرد و ابراز کرد: اگر از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود، شاهد پیشرفت‌های بیشتری خواهیم بود.

او با تاکید بر برنامه محوری و پرهیز از کارهای سطحی، گفت: به دنبال کارهای اساسی و زیربنایی هستیم و از تمام ظرفیت های در آموزش و پرورش پیشکسوتان، نخبگان و جوانان استفاده و مشورت خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار