مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان؛

معلمان زنجانی پیشگام در تولید محتواهای آموزشی برای دانش‌آموزان

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت ۶۰ نفر از آموزگاران استان نسبت به انتشار محتوای آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی استان اقدام کرده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان زنجانی پیشگام در تولید محتواهای آموزشی برای دانش‌آموزان

به گزارش ایرنا، ابراهیم رفیعی، عنوان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده و شیوع ویروس کرونا و عدم تشکیل کلاس های حضوری و لزوم پیگیری آموزش در فضای مجازی، گروه های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با تدوین محتوای مکمل آموزشی برای استفاده دانش آموزان مقطع ابتدایی فعالیت های خود را بی وقفه ادامه داده است.

وی اضافه کرد: بر این مبنا تعدادی از آموزگاران توانمند نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان با تشکیل گروه آموزش مجازی و تولید محتوای مکمل آموزشی در پیام رسان ایتا با اعضای گروه‌های آموزشی استان اقدام به انتشار محتوای آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی استان کرده اند.

این مسؤول ادامه داد: علاوه بر آن و همگام با تدریس شبکه آموزش، محتوای مکمل آموزشی از دروس مختلف مقطع ابتدایی به تعداد ۱۲ شماره تدوین و به صورت روزانه و با عنوان پیام شماره ۱ تا ۱۲ و با شعار «هر خانه یک مدرسه» و «آموزش تعطیل نیست» برای استفاده دانش آموزان در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان و کانال اطلاع رسانی فضای مجازی بارگذاری شده است.

وی یادآوری کرد: تمامی مناطق ۱۴ گانه استان نیز با استفاده از خلاقیت و توانمندی های آموزگاران خود اقدام به آموزش در فضای مجازی کرده اند که این موضوع توسط کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی نیز رصد می شود.

به گفته رفیعی، همچنین در راستای هماهنگی بیشتر و همگام کردن نواحی و مناطق مقرر شد، هر منطقه در ایام تعطیلات عید نوروز و تا فاصله زمانی ۱۴ فروردین، یک روز محتوای مکمل آموزشی ۶ پایه مقطع ابتدایی را تدوین و در اختیار گروه‌های آموزشی استان قرار دهند.

هم‌اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزارو ۵۵۰ مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار