غربالگری ۳۶۵ هزار نفر از ساکنان اسلامشهردر طرح بسیج ملی مقابله با کرونا

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد قطع زنجیره کرونا و شناسایی موارد مشکوک از جمله اهداف اجرای طرح غربالگری است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
غربالگری  ۳۶۵ هزار نفر از ساکنان اسلامشهردر طرح بسیج ملی مقابله با کرونا

به گزارش مهر، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: تا روز سیزدهم فروردین ماه جاری ۷۷ درصد جمعیت شهرستان در طرح غربالگری کرونا مشارکت داشتند.

او بیان کرد: با تلاش مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان اسلامشهر در زمینه غربالگری و پایش مبتلایان به ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام گرفته و باید این پرسشگری از مردم تداوم داشته باشد و موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در اجرای این طرح نیروهای بسیج نیز مشارکت دارند افزود: قطع زنجیره کرونا و شناسایی موارد مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا از جمله اهداف اجرای طرح غربالگری است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اسلامشهر اذعان کرد: از مردم درخواست داریم در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام و اقدام به خود اظهاری کنند و امکان ویرایش اطلاعات در سامانه وجود دارد و اگر از شماره ۴۰۳۰ با مردم تماس گرفته شد، حتماً پاسخگو باشند چرا که این سامانه برای ارزیابی و پایش وضعیت سلامت مردم طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار