اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلامشهر از اجرای طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر در فضای مجازی و به صورت غیرحضوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر اسلامشهر

به گزارش برنا ،فخرالدین محمدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با موضوعات سلامت روان، نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و سایر اعضای خانواده در فضای مجازی به صورت غیرحضوری در حال اجرا است.

او در ادامه بیان کرد: این طرح با هدف ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با ویروس کرونا با انتشار و انعکاس اخبار و فایل‌های آموزشی و حمایتی جمعیت هلال احمر در فضای مجازی برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: این طرح سبب کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده در راستای کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب‌آوری جامعه اجرا می شود.

او افزود: طرح ملی خدمات بشردوستانه از 25 اسفندماه نود وهشت با پویش‌های ملی لبخند و پویش ملی خانواده و با هدف تشویق مردم برای ماندن در خانه و در کنار خانواده به عنوان امن‌ترین مکان برای پیشگیری از ابتلا و عدم انتقال بیماری کرونا به اجرا درآمد که تا نیمه اردیبهشت‌99 ادامه دارد.

محمدی با اشاره به دیگر برنامه‌های درحال اجرا در جمعیت هلال احمر اسلامشهر تصریح کرد: پویش ملی هلال آماده با هدف انعکاس و تجلیل از اقدامات اعضا داوطلب جمعیت هلال احمر که در کنار سایر دستگاه‌ها برای مقابله با بیماری کرونا تلاش می‌کنند از دیگر برنامه‌هایی است که توسط داوطلبان جمعیت انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار