تعطیلی پارک ها و سواحل استان بوشهر با هدف حفظ سلامت مردم انجام شد

بوشهر(پانا)_ بسته شدن پارک ها و سواحل استان با این هدف انجام می شود که سلامت مردم حفظ شده و شاهد انتقال ویروس در استان نباشیم .

کد مطلب: ۱۰۳۳۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی پارک ها و سواحل استان بوشهر با هدف حفظ سلامت مردم انجام شد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با قدردانی ویژه از همراهی مردم شریف استان بوشهر در مقابله با کرونا گفت: اگر همراهی و همکاری مردم نبود استان بوشهر این جایگاه را در زمینه مقابله با کرونا نداشت.
وی بیان کرد: باید از اقدام انسان دوستانه هم استانی هایی که 2 ماه اجاره محل سکونت، دفتر کار یا مغازه را بخشیدند نهایت قدردانی را داشته باشم و انتظار داریم شهرداری ها، شوراها، اوقاف و سایر مراکز دولتی هم این موضوع را مد نظر داشته با با مستاجران خود همکاری کنند.
عبدالکریم گراوند ضمن خدا قوت و قدردانی از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران استان افزود: از تمامی عوامل مختلف طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمله ناجا، بسیج، شهرداری ها، رسانه ها و.. قدردانی می کنم و انتظار است با همکاری مردم تا پایان طرح شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در استان باشیم.

وی افزود: در استان بوشهر استقبال خوبی از طرح فاصله گذاری اجتماعی شده به طوری که میزان مصرف سوخت در استان 45 درصد کاهش یافته است.
استاندار بوشهر بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای تهیه اقلام مورد نیاز مردم در شرایط کنونی ضروری است.
گراوند گفت: بسته شدن پارک ها و سواحل استان با این هدف انجام می شود که سلامت مردم حفظ شده و شاهد انتقال ویروس در استان نباشیم، مهمترین موضوع برای ما حفظ سلامت مردم است.
وی ادامه داد: صدا و سیما هم با تهیه برنامه های متنوع، زمینه برای تحقق این امر را مهیا کند.
گراوند تاکید کرد: دستورالعمل وزارت نفت برای کنترل کرونا در منطقه پارس جنوبی بسیار خوب و سختگیرانه است و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای دستورالعمل وزارت نفت برای پارس جنوبی ضروری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار