پارک‌ها و سواحل استان بوشهر تعطیل شدند

بوشهر(پانا)_ بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مردم در مقابل ویروس کرونا، پارک ها و سواحل استان بوشهر از امروز تا 20 فروردین ماه تعطیل اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پارک‌ها و سواحل استان بوشهر تعطیل شدند

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، بر این اساس فرمانداران و شهرداران و دهیاران موظفند نسبت به اجرای این مصوبه تهمیدات لازم را در حوزه مدیریتی خود بیندیشند.
همچنین در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به جدیت در اجرای پروتکل های بهداشتی در مورد اصناف به ویژه فروشگاه ها و مغازه های میوه و تره بار اقدام کرده و اقلام بهداشتی مورد نیاز در فروشگاه ها در اختیار مردم قرار داده شود.
از دیگر مصوبات این نشست توزیع نان به صورت بسته بندی بود و در این زمینه سازمان صمت استان موظف شد تمهیدات و هماهنگی های لازم به منظور رعایت اصول بهداشتی با نانوایی ها انجام دهد.
استفاده از ظرفیت اینترنت برای انجام خریدهای اینترنتی از دیگر مصوبات این نشست بود و مقرر شده شهروندان با مراجعه به سایت BAHAR99.IR در صفحه استان بوشهر نسبت به خرید اینترنتی مایحتاج خود اقدام کنند.

مقرر شد با توجه به ابلاغ سیاست بانک مرکزی، شورای هماهنگی بانک های استان هم موضوع عدم ارسال پیامک پرداخت اقساط را به تمام بانک های استان ابلاغ کند.

در این نشست مصوب شد دستگاه های خدماتی از جمله آب، برق و گاز به خدمات خود بر اساس شیفت بندی و رعایت پروتکل بهداشتی ادامه دهند.
بر اساس مصوبه این نشست، فرمانداران و شهرداران موظف شدند پشتیبانی لازم را از دستگاه های حاضر در طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمله نیروی انتظامی و بسیج در محل های کنترل تردد انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار