معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک:

گشت مشترک نظارت برفعالیت صنوف در قرچک فعال است

قرچک (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک گفت:جهت جلوگیری از شیوع کرونا گشت مشترک نظارت برفعالیت صنوف در قرچک فعال است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
گشت مشترک نظارت برفعالیت صنوف در قرچک فعال است

الله بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در قرچک که با حضور اعضا و با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی و دیگر ارگان‌ها و ارائه تدابیر و راهکارهای لازم در خصوص اجرای بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: گشت مشترک نظارت بر فعالیت صنوف در قرچک فعال است.

او در ادامه گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا گشت نظارت بر فعالیت صنوف شامل نیروهای ناجا، شهرداری، تعزیرات، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف در سطح شهر فعال بوده و با صنوفی که از تصمیمات ستاد شهرستانی مدیریت و مقابله با این بیماری سرپیچی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه همزمان با اجرای طرح‌ها بایستی اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز صورت بگیرد، بیان کرد: بایستی اقدامات تمام ادارات و نهادها منسجم باشد تا آثار و برکاتی بیشتری داشته باشد.

او خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌های ویژه شرایط حساس، نیروهای هیچ اداره‌ای از دیگر ادارات جدا نیست و همه باید تحت یک فرماندهی عمل کنند.

خبرنگار : مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار