فرماندار شهرستان قرچک :

هشتاد و دو درصد مردم قرچک در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس شرکت کردند

قرچک(پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به منظور ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با ویروس کرونا با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هشتاد و دو درصد مردم قرچک در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قرچک، در این دیدار بهمن خطیبی فرماندار قرچک در سخنانی ضمن قدردانی از آحاد مردم و تمام تلاشگران ادارات و نهادها در امر مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در سایه امداد الهی و مشارکت اجتماعی مردم، ویروس منحوس کرونا نابود خواهد شد.

او ادامه افزود: در اجرای مصوبات کشوری همه ادارات و نهادها، مردم و گروه های جهادی خودجوش در کنار پزشکان و پرستاران و دیگر نیروهای کادر درمانی، در صف مقدم مبارزه با کرونا بودند که تلاش های همه قابل تقدیر است.

خطیبی اذعان کرد: همدلی و تعامل همگانی در اجرای هر امری در جامعه نتیجه بخش خواهد بود.

فرماندار قرچک از شبکه بهداشت و درمان خواست به طور مرتب تمامی اقدامات صورت گرفته را رصد و در صورت بروز مشکلات یا معضلات احتمالی با استفاده از راهکارهای عملیاتی در صدد رفع آنها باشد.

در این دیدار لیاقت دار مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک نیز ضمن ارائه گزارش برنامه ها، از حمایت های فرماندار و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی و سایر نهادها که به صورت شبانه روز با بسیج نیروهای انسانی، تجهیزات و امکانات یاری گر خادمان سلامت مردم بودند، قدردانی به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار