دیدار منتخبان مردم مجلس یازدهم با آیت الله فلاحتی

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : نمایندگان قدردان رای مردم باشند و منتخبان انتخابات یازدهم از فرصتها یی که نصیب شان شده نهایت استفاده را کرده و با حل مشکلات مردم رضایت خدا را جلب کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار منتخبان مردم مجلس یازدهم با آیت الله فلاحتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با منتخبان مردم مجلس یازدهم گفت : ورود به مجلس موقعیت های جدیدی را برای خدمت گذاری برای مردم فراهم کرده است و منتخبان انتخابات مجلس یازدهم باید از این فرصتی که نصیب شان شده نهایت استفاده را کرده و با حل مشکلات مردم رضایت خدا را جلب کنند.
آیت ا... رسول فلاحتی با بیان اینکه منتخبان مردم باید قانون اساسی که محصول اندیشه شهید بهشتی و آیت ا... حائری است خوب مطالعه کنند افزود : نمایندگان قبل از سخنرانی در صحن مجلس شورای اسلامی باید از چند اندیشمند سیاسی ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی مشاوره بگیرند ، متاسفانه افرادی در دورهای قبل در مجلس سخنرانی می کردند که حرف های آنها مغایر قانون بود.
وی با بیان اینکه نمایندگان نباید به خاطر داشتن خط سیاسی همدیگر را تخریب کنند گفت : داشتن خط و مشی سیاسی که به نظام و انقلاب و ارزش های آن لطمه نزند اشکال ندارد .
امام جمعه رشت با بیان اینکه نمایندگان باید 2 بال مشاور دولت و نماینده رهبری در گیلان باشد تصریح کرد : نمایندگان نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند و فقط در این زمینه مشاوره دهند.
آیت ا... رسول فلاحتی با تاکید بر افزایش نظارت ها گفت : متاسفانه نظارت در اقتصاد و فرهنگ دقیق نبوده است و سبب بروز مشکلات در جامعه شده است.
وی در ادامه به وضعیت بهداشت و درمان استان اشاره کرد و افزود : با توجه به تراکم جمعیتی در استان ، از لحاظ بیمارستاتنی در رده آخر کشور هستیم و برخی بیمارستان های این استان قدمت 100 ساله دارند که باید با اختصاص اعتبارات ویژه این مشکل زودتر حل شود.
در ادامه این جلسه آقایان کوچکی نژاد ، صفری ، گودرزوند چگینی ، دنیا مالی ، محمد نژاد ، مرحبا ، آقا زاده ، بهمن یاری ، احمدی ، منتخبین مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اسلامی حمایت از بخش های خصوصی و غیر دولتی در عرصه اقتصاد ، توسعه و رونق کارخانجات و تولیدی ها و کشاورزی را از مهمترین برنامه های شان در راستای تحقق شعارجهش تولید عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار