کنترل مبادی ورودی و خروجی استان بوشهر درحال انجام است

بوشهر(پانا)_ دبیرستاد استانی مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت کنترل مبادی ورودی و خروجی این استان از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا آغاز و همچنان با قدرت در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کنترل مبادی ورودی و خروجی استان بوشهر درحال انجام است

به گزارش ایرنا، سعید کشمیری عنوان کرد: کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان و حتی شهرها که مورد تاکید ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان بوشهر است با همت و همکاری جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و شبکه‌های بهداشت در حال انجام است.

وی بیان کرد: تمام تلاش نیروهای بهداشتی و غیر بهداشتی استان، بررسی دقیق افراد در مبادی ورودی و خروجی است و در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی افراد با هزینه خود به قرنطینه‌ هدایت می‌شوند.

کشمیری اضافه کرد: جابه جایی جمعیتی، بیماری کرونا را شعله‌ور می‌کن. به همین دلیل مردم باید به اصل مسافرت نرفتن، ماندن در خانه و پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری توجه داشته باشند.

او ادامه داد: ما هنوز وارد پیک بیماری نشدیم و درصورتی‌ که مردم به اصل ماندن در خانه و پرهیز از حضور در تجمع‌ها و مسافرت نرفتن توجه نکنند با توجه به موقعیت خاص استان بوشهر به لحاظ شرایط آب و هوایی استان با تهدید بزرگی روبرو خواهد بود.

تاکنون 34 نفر بیمار کرونایی در استان بوشهر شناسایی شده است که از این شمار سه نفر جان باخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار