آماده سازی محتوای آموزشی با محوریت مشاوره تحصیلی و اجتماعی ویژه دانش آموزان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آماده سازی محتواهای آموزشی با محوریت مشاوره های تحصیلی و اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان و والدین استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی محتوای آموزشی با محوریت مشاوره تحصیلی و اجتماعی ویژه دانش آموزان خراسان رضوی

به گزارش اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی، علیرضا مالک اشرفی " معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بنا به شرایط حساس اجتماعی و تلاش برای بازگشت سلامت عمومی به کشور، مدارس تعطیل شده و انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی با چالش جدی روبرو شده است.

او افزود: آموزش و پرورش خراسان رضوی در بسیاری از برنامه‌های مهم آموزشی و پرورشی کشور صاحب نظر و ایده است و برگزاری "مسابقه بزرگ نصر" با محوریت مفاهیم و مضامین قرآنی یکی از طرح‌های ابتکاری، خاص این ایام است که با تأیید معاونت پرورشی وزارت متبوع به صورت غیر حضوری و مجازی در کل کشور در حال اجرا است.

مالک اشرفی ادامه داد: فعالیت های پرورشی نقش بسزایی در زندگی دانش آموزان و مراودات اجتماعی آنان دارد و این معاونت برای تداوم زحمات همکاران حوزه تربیتی با همکاری ادارات تابعه خود اقدام به تولید محتواهایی برای فضای مجازی با موضوعات آسیب شناسی، مشاوره، امور تربیتی و موضوعات معنوی کرده است که به فواصل زمانی در اختیار همکاران والدین و دانش آموزان قرار می گیرد.

او گفت: دانش آموزان و اولیا آن ها برای دسترسی به این محتواهای آموزشی می توانند به لینک www.aparat.com/mpa.khr مراجعه کنند.

مالک اشرفی گفت: حوزه پرورشی و فرهنگی هم راستا با آموزش رسالت خود را در ایام تعطیلی مدارس انجام خواهد داد و امیدواریم با کمک مربیان، معاون پرورشی و مشاوران بتوانیم با کمترین آسیب از این بحران عبور نموده و بزودی شاهد بازگشایی دوباره مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار