شادی و نشاط دانش‌آموزان دبستان شاهد معمار کاشمر از بازگشایی مدرسه

کاشمر (پانا) - با توجه به حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، آرزوی دانش‌آموزان برای گذراندن اوقات تحصیلی خود در کنار هم‌کلاسی‌هایشان در مدرسه محقق شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شادی و نشاط دانش‌آموزان دبستان شاهد معمار کاشمر  از بازگشایی مدرسه

در پی بازگشایی مدارس و حضور دوباره دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در کلاس درس روز گذشته دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد معمار با شور و اشتیاق وصف ناپذیری در کلاس های درس خود حاضر شدند.

عطیه جلالی مدیر دبستان شاهد معمار طی سخنانی حضور مجدد دانش آموزان در کلاسهای درس را به دانش آموزان و کادر آموزشی دبستان تبریک گفت و از دانش آموزان و همکاران خود خواست تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مراقب سلامت خود، همکلاسی و خانواده های خود باشند.

وی در ادامه گفت: بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس درس فرصت مغتنمی است که معلمین عزیز باید غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه بودن در کنار دانش آموزان پر نشاط با علاقه های وافر در امر یادگیری و تحصیل لذت ببرند و شاد باشند. همچنین از دانش آموزان خواست با توجه به شرایط ایجاد شده و حضور مجدد در کلاس های درس در مدرسه نهایت استفاده از معلمان خود را ببرند و در حد توان نسبت به یادگیری مطالب آموزشی تلاش کنند.

در ادامه مراسم به تمامی دانش آموزان حاضر در مدرسه با اهداء‌ هدیه و پخش کیک پذیرایی شد و خاطره خوبی از شروع حضوری سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان رقم خورد.

در لحظه ورود دانش آموزان و معلمین به آموزشگاه شاهد معمار، دمای بدن تک تک آنها با دستگاه تب سنج بررسی شد و خوشبختانه مورد مشکوکی مبنی بر امکان آلودگی به ویروس کرونا در بین دانش آموزان و کادر آموزشی و مدیریتی مشاهده نشد.

خبرنگار: فاطمه روشن دل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار