رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان :

بهبود یافتن ۱۸ بیمار کرونایی در اردستان

اردستان(پانا)-رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: از روز گذشته تاکنون ۲ مورد بیمار کرونایی از بیمارستان ترخیص شدند و هیچ مورد مثبتی تاکنون نداشتیم.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بهبود یافتن ۱۸ بیمار کرونایی در اردستان

حسن ذبیحی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: تابه حال ۶۵ بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان اردستان بستری شدند که ۳۲ مورد آن از اردستان، ۱۰ مورد از زواره، ۷ مورد از شهر مهاباد و مابقی از مناطق روستایی هستند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته ۲نفر از بیمارستان ترخیص شدند، افزود: تاکنون نتایج آزمایش ۲۶ مورد مثبت، ۱۸ مورد منفی و آزمایش ۲۱ نفر هنوز اعلام نشده است و همچنین تاکنون از ابتدای طرح شناسایی کرونا در اردستان ۱۸ نفر بهبود یافته اند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم کرونا را شکست دهیم عاجزانه نیاز به همراهی مردم داریم که در سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه ویروس خطرناک کرونا غریب و آشنا، پیر و جوان، فقیر و غنی نمی‌شناسد، تصریح کرد: اگر توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم، قربانی کرونا می‌شویم.

ذبیحی تاکید کرد: خیلی از خانواده‌ها به هشدارهای پزشکان توجه کردند و برای سلامتی خود و خانواده از خانه بیرون نرفتند، اما متأسفانه بعضی از خانواده‌ها هنوز این بیماری را جدی نگرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار