دستگیری فروشنده الکل های سمی در اردستان

اردستان(پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اعلام کرد فردی که الکل‌های سمی را به نام ماده ضدعفونی کننده در بین مردم به فروش می‌رساند، دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری فروشنده الکل های سمی در اردستان

به گزارش فرماندهی انتظامى اردستان، غلامرضا هاشمی‌زاده اظهار کرد: ماموران کلانتری مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند راننده یک دستگاه خودروی نیسان یخچال‌دار با حضور در یکی از شهرک‌ها اقدام به فروش مواد ضدعفونی کننده غیربهداشتی و غیرمجاز می‌کند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره بهداشت و اداره تعزیرات حکومتی در محل حاضر شده و فرد مذکور را در حال فروش مواد ضدعفونی دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی زاده با اشاره به کشف 60 لیتر الکل متانول در بازرسی از خودروی مذکور گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه این الکل‌ها نه تنها ماده ضدعفونی کننده نیستند بلکه به شدت سمی بوده و از طریق جذب پوستی یا استنشاق بخارهای ناشی از آن موجب مسمومیت شدید در حد کوری و مرگ افراد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی اردستان از دستگیری و تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت: متاسفانه عده‌ای برای کسب منافع خود با سؤ استفاده از عدم آگاهی مردم در خصوص مواد ضدعفونی، الکل‌های متانول را به جای این‌گونه مواد به مردم به فروش می‌رسانند که از عموم مردم می‌خواهیم ضمن حفظ هوشیاری خود این‌گونه موارد را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار