سرتیپ‌دوم علی‌پور خبر داد:

راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه تشخیص کرونا در گیلان توسط نزاجا

رشت (پانا) - معاون لجستیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی ۱۰ ایستگاه معاینه سرپایی و تشخیص کرونا در سطح استان گیلان را از دیگر خدمات نزاجا عنوان کرد و گفت استقرار تیم غربالگری ارتش در ورودی استان از دیگر کمک‌ها خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه تشخیص کرونا در گیلان توسط نزاجا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رشت، امیر سرتیپ دوم حسن علی‌پور در دیدار با فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با همه توان خود در کنار مردم استان گیلان جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا خواهد بود، اظهار کرد: استقرار تیم غربالگری ارتش در ورودی استان و شهرستان رودبار و خروجی شهرستان رشت و ضدعفونی کردن کلیه خودروها در این مسیر از جمله این کمک‌ها خواهد بود.

معاون لجستیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی ۱۰ ایستگاه معاینه سرپایی و تشخیص کرونا در سطح استان گیلان را از دیگر خدمات نزاجا عنوان کرد و افزود: با توجه کانون جمعیتی شهر رشت، نیمی از این ایستگاه‌ها در مراکز پرتردد شهر رشت راه‌اندازی خواهد شد. تلاش ما براین است تا علاوه بر اینکه مردم در صحت و سلامت باشند، به زودی شاهد قطع زنجیره شیوع ویروس منحوس کرونا و بهبودی بیماران باشیم.

وی با اشاره به وجود امکانات و خودروهای تخصصی نزاجا جهت ضدعفونی معابر، از آمادگی این نیرو جهت ضدعفونی معابر شهر رشت خبرداد و گفت: راه‌اندازی نقاهتگاه ۵۰۰ تختخوابی در مرکز استان از دیگر کمک‌های نزاجا به ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار