تولید روزانه ۱۸ هزارماسک از سوی مددجویان کمیته امداد تهران

تهران (پانا) - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از تولید ۱۸ هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان کارآفرین در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید روزانه ۱۸ هزارماسک از سوی مددجویان کمیته امداد تهران

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، حسین فتح آبادی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز به ملزومات بهداشتی، گفت: کارگاه‌های مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد استان تهران تولید ماسک بهداشتی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون پنج کارگاه در شهر تهران اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی می‌کنند که روزانه ۱۸ هزار ماسک بهداشتی در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در حال رایزنی با سازمان بسیج اصناف برای فعالیت۲۴ کارگاه دیگر هستیم، تاکید کرد: اگر مواد اولیه از طرف سازمان بسیج اصناف تامین شود و کارگاه های دیگر شروع به فعالیت کنند قطعا تولید ماسک افزایش چشمگیری خواهد داشت.

فتح آبادی تصریح کرد: مواد اولیه پنج کارگاهی که در حال فعالیت هستند توسط بسیج تهیه و در اختیار کارگاه‌ها قرار می‌گیرد و پس از تولید بسیج آنها را دریافت و به وزارت بهداشت تحویل می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: درهر کارگاه حداقل ۱۵ نفر مشغول به کار هستند و تا هر زمانی که نیاز باشد این کارگاه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار