جاماندگان از جشن عاطفه ها چگونه حمایت خواهند شد؟

تهران (پانا) - محمدرضا شاهجانی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با اعلام اینکه ۲۰ هزار دانشآ‌موز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند از ادامه حمایت ها در طول سال تحصیلی بواسطه ۱۴۰ مرکز نیکوکاری در سطح شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جاماندگان از جشن عاطفه ها چگونه حمایت خواهند شد؟

مرحله دوم جشن عاطفه ها با شعار «با رنگ مهر رویایی بسازیم» در روز چهارشنبه، ۱۰ مهر در سراسر کشور در حالی برگزار شد که مرحله اول این جشن در روزها ۷ و ۸ شهریورماه در پایگاه های اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح شهر و در محل نماز جمعه های تهران و شهرستان ها برگزار شده بود.

محمدرضا شاهجانی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با اشاره به اینکه از ۲۷ مرداد در قالب کمپین «تامهر با همدلی» مقدمات این جشن با شکوه فراهم شده است، گفت: در تهران ۲۰هزار دانش آموز نیازمند داریم که تحت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و ممکن است دانش آموزانی باشند که خانواده های شان شرایط تحت حمایت قرار گرفتن را نداشته باشند اما در گروه دانش‌آموزانی هستند که نیازمند کمک هستند تا بتوانند ادامه تحصیل دهند. از این جهت مرحله دوم جشن عاطفه ها با همراهی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در سطح مدارس برگزار شد و کمک هایی که در مدارس جمع می شود برای دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه صرف می شود و مابقی برای دانش‌آموزان سایر مدارس در تهران و شهرستان ها ارسال می شود.
شاهجانی در گفتگو با پانا گفت: وجوه جمع‌آوری شده در این مرحله توسط آموزش و پرورش و مدارس به دانش‌آموزان نیازمندی که شناسایی شده اند، ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به کمک های توزیع شده مرحله اول جشن عاطفه ها در میان دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد گفت: کمیته امداد، کمک‌هایی را که طی این مدت جمع‌آوری شده را بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع کرده و امیدواریم تا اوایل هفته آینده همه دانش آموزان در یک موقعیت مناسب بتوانند تحصیل شان را ادامه بدهند.
شاهجانی با اشاره به اینکه نیازمندان جا مانده از این جشن عاطفه ها در طول سال تحصیلی نیز مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: کمیته حدود ۱۴۰ مرکز نیکوکاری در سطح مساجد و محله‌های تهران دارد که در طول سال اگر خانواده یا دانش آموزی یا هر فردی به هر نحوی نیاز به کمک داشته باشد، با مراجعه به این مراکز و ۴۱ دفتر در سطح استان و داشتن شرایط می‌توانند از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران رویکرد مراکز نیکوکاری را واگذاری کار مردم به مردم عنوان کرد و افزود: خانواده‌های مستمند و بی‌سرپرست که نمی‌توانند زندگی خود را با شرایط عادی ادامه دهند می‌توانند به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات کمیته امداد به صورت تک خدمتی، چندخدمتی و مستمر استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار