همت بلند فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء مدارس زبرخان در تولید ماسک بهداشتی

زبرخان(پانا) - در پی اعلام نیاز ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان نیشابور آموزش و پرورش زبرخان در اقدامی خیرخواهانه با استفاده از ظرفیت‌ و پتانسیل فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء نسبت به تولید ماسک اقدام کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
همت بلند فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء مدارس زبرخان در تولید ماسک بهداشتی

در پی‌اعلام کمبود شدید ماسک در بیمارستان ها و نقاط محروم شهرستان، جلسه ای در اوایل اسفندماه تشکیل و ریاست اداره آموزش و پرورش زبرخان از کلیه فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان درخواست همکاری برای مرتفع شدن این مشکل داشت و در این جلسه کارشناسی سلامت اداره مسئولیت پیگیری و اطلاع رسانی در این خصوص را بر عهده گرفت.

پس از ارسال پیام های درخواست همکاری در شبکه های پیام رسان اجتماعی ، تعداد زیادی از فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای که با هنر خیاطی آشنا بودند آمادگی خود را جهت سهیم شدن در این کار خداپسندانه اعلام نمودند.

با پیگیری صورت گرفته توسط گروه جهادی تهیه ماسک در نیشابور که با دانشکده علوم پزشکی نیشابور همکاری داشتند پارچه های برش زده تحویل کارشناسی سلامت اداره شد و تا کنون تعداد پنج هزار ماسک دوخته و تحویل گروه جهادی گردید و سه هزار ماسک دیگر هم در مرحله تکمیل دوخت قرار دارد.

این ماسک ها قبل از استفاده در دستگاه های مخصوص توسط دانشکده علوم پزشکی استریل و سپس به نیازمندان تحویل می گردد.

در مجموع با همکاری مدیران مدارس، فرهنگیان، دانش آموزان، اولیا و حوزه بسیج دانش آموزی و به ویژه با همت کارشناسی سلامت اداره آموزش و پرورش زبرخان تعداد هشت هزار ماسک دوخته شده تحویل گروه جهادی نیشابور خواهد شد تا به دست نیازمندان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار