با همکاری اقشار مختلف مردم :

تولید و توزیع ماسک و گان بهداشتی در گلستان

گرگان (پانا) - تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی بین شهروندان غرب گلستان در یک اقدام خود جوشانه در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید و توزیع ماسک و گان بهداشتی در گلستان

خبرگزاری پانا در اقدامی میدانی از وضعیت تولید و توزیع ماسک در شهرستان بندرگز را پیگیری کرد.

وقتی از داروخانه ها پرسش کردیم که آیا توزیع ماسک اقدام می پذیرد ، مسئولان داروخانه از نبود ماسک خبر دادند.

به یکی از کارگاه های تولیدی جهادی در این شهرستان رفتیم تا از وضعیت تولید و توزیع ماسک باخبر شویم، یک کارگاه تولیدی که زیر نظر آستان قدس رضوی شهرستان بندرگز است و با همکاری نهاد هایی همچون سپاه، آموزش و پرورش ، هلال احمر، سمن های مردمی و خادمیاران در حال انجام فعالیت است، سری زدیم.

در مصاحبه اختصاصی پانا با مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی و مسئول هماهنگی این کارگاه و با توجه به نیاز شهرستان بندرگز به ماسک و گان بهداشتی در بیمارستان ها ، گفت: خادم یاران شهرستان بندرگز با توجه به کمبود ماسک و لباس های بیمارستانی در این سنگر جهادی با عمل خودجوشانه شروع به خدمت رسانی کردند.

صید آبادی ادامه داد: با عنایت به شناسایی خیرین و با کمک های نقدی خادم یاران اقدام به راه اندازی تولید ماسک و لباس های بیمارستانی که 18000 ماسک و 500 گام بهداشتی برای پرستارانی که در بیمارستان شهدای بندرگز هستند، توزیع کردیم.

او افزود: نحوه توزیع این اقلام به این صورت است که با توجه به نیاز آن در سطح کل شهرستان ماسک ها و اقلام بهداشتی خود را به شعب آستان منتقل میکنیم که به صورت رایگان در اختیار همشهریان و نیازمندان قرار بگیرد.

او خاطر نشان کرد: اولویت اصلی ما اقشار آسیب پذیرند اعم از اقشار کم درآمد و مناطق محروم که از امشب بین این نیازمندان توزیع خواهد شد.

در پاسخ به سوال خبرنگار پانا که این کار از سوی بهداشت شهرستان پیگیری می شود، وی پاسخ داد تمام مراحل ما طبق دستور بهداشت و نظارت آنها انجام می گیرد.

خبرنگار پانا همچنین جویای حضور دانش آموزان در تولید ماسک شد که مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی بندرگز پاسخ داد: ما از ظرفیت دانش آموزان در تولید ماسک ها استفاده می کنیم.

شهرستان بندرگز غربی ترین شهرستان استان گلستان است.

خبر: سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار