سیرصعودی ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان

۴۸ مورد ابتلای جدید به کرونا، طی شبانه روز گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مبتلا شدن ۴۸ مورد جدید به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر دادو گفت مردم هشدارها و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با اعلام این خبر عنوان کرد: موارد جدید در شهرستان های استان به تفکیک ۱۱ نفردر اهواز، ۸ نفر آبادان، ۷ نفر دزفول، ۵ نفر شادگان، ۷ نفر خرمشهر، ۴ نفر رامهرمز ، ۲ نفر ماهشهر و شهرستان های باوی، شوشتر، کارون و شوش هر کدام یک مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده تا مبتلایان این ویروس به ۲۲۱ نفر در استان خوزستان افزایش یابد.

او بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار از شهرهای باوی و رامهرمز جان خود را از دست داده تا جان باختگان این بیماری در استان به ۳۲ نفر برسد. در حال حاضر متوسط سنی مبتلایان استان ۵۲ سال و متوسط سنی بیماران فوت شده ۶۳ سال است.

او با اشاره به بروز موارد اخیری که پس از سفرهای خارج استانی به خصوص سفرهای هوایی مشاهده شده گفت: از مردم خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت نیاز ضروری به مسافرت های هوایی، رعایت اصول بهداشتی از جمله، استفاده از ماسک مناسب و دستکش را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر اینکه خوزستان در دوره پیک ابتلا به کروناویروس است گفت: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضروری در سطح شهر، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند و اطمینان داشته باشند کادر درمان با تمام توان در کنار مردم شریف استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار