روند افزایشی مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان

۵۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی شبانه روز گذشته

تشدید تمهیدات تشخیصی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

اهواز (پانا) - دکتر علی احسان پور،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شده گفت با احتساب این موارد مبتلایان قطعی استان به ۳۰۶ مورد رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
۵۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی شبانه روز گذشته

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ،دقایقی پیش دکتر علی احسان پور با اعلام این آمار ها گفت:موارد جدید به تفکیک در اهواز ۸ مورد،ماهشهر۸،آبادان۷،دزفول۷،شادگان ۵،اندیمشک۳،شوشتر۳ و شهرستان های مسجدسلیمان،شوش،خرمشهر و بهبهان هر کدام ۲ مورد و شهرستانهای ایذه، باوی، رامشیر و رامهرمز هر کدام یک مورد بوده است.

اوهمچنین با اعلام آمار جانباختگان بیان کرد: در این ۲۴ ساعت ۵ مورد فوتی ثبت شده تا شمار موارد فوتی به ۳۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه گفت:۱۳۲ نفر در استان بهبود یافته و در حال حاضر ۱۳۶ نفر نیز در بیمارستان های کل استان بستری هستند.
او در ادامه یادآور شد :طبق دستور مقام وزارت بهداشت کلیه اقدامات تشخیصی، درمانی و دارویی بیماران مبتلا یا مشکوک به این بیماری در استان خوزستان رایگان می باشد.
دکتر احسان پور ضمن ابراز نگرانی از روند افزایشی مبتلایان به کرونا ویروس در استان اظهار کرد :با توجه به تداوم پیک این بیماری همچنان از هم استانیهای عزیز تقاضمندیم که توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و به دستورالعملهای ارایه شده از سوی مقامات استانی پایبند باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار